MOJA HAIR ROUTINE | CELÝ POSTUP

by - februára 27, 2019



Ahojte, ja sa Vám dnes prihováram v tento krásny, teplý, skoro pripomínajúci letný deň. Aj keď by som bola radšej niekde vonku, vyhrievala sa na slniečku a popíjala kávičku som v robote a mám aspoň trocha času pripraviť veci na blog - ako aj tento článok. 
Ani si nepamätám, či som sem niekedy zverejnila moju vlasovú rutinu - čo používam, čo odporúčam, čo mi pomáha na vlasy... a preto som sa rozhodla že Vám sem dám moju aktuálnu vlasovú starostlivosť s aktuálnymi produktami, ktoré už testujem nejaký ten čas a utvorila som si na ne svoj názor.
Dnes sa budeme hlavne baviť o produktoch značky Kallos, ktorá je dostupná na stránke elnino.sk. Ja som sa s touto značkou zoznámila už dávnejšie, pretože ju používala moja mama a jej ju odporučila práve kaderníčka. Moja mama mala vždy veľmi lesklé vlasy, tak som jej povedala, že nech ich umyje aj mne tak isto ako si ich aj ona umýva, pretože aj ja chcem také lesklé vlasy. 

Jasné, že použila šampón aj kondicióner od značky Kallos, ale nie tieto isté. Ja som sa však rozhodla pre tieto dva, ktoré sú určené na farbené vlasy - teda pre mňa. Čo sa týka samotného obalu, pôsobia na mňa skôr tak komunisticky, ale po otvorení ma ovalila krásna vôňa - pripomína mi to marshmallows alebo niečo také. 
Takže hneď po očuchaní som zabudla na komunistické obaly. Produkty majú úžasne veľké balenie 1l a tá cena je fakt úžasná. Kondícioner 2,80€ a šampón 2.37€. Akože za tak veľké balenie - nechápem. Čo sa týka samotných produktov tak toto kombo vlasy krásne vyživý a ostanú nádherne lesklé. ( Ak sledujete môj instagram tak ste to mohli vidieť na instastories)

Druhý produkt alebo produkty sú dve masky. Jedna je určená tiež na farbené vlasy a druhú mám s keratínom. Masku si vždy nanesiem po umytí vlasov a nechám tam aj 10-20 minúť. Po uplynutí času si znova opláchnem vlasy a poviem Vám, že hneď sa dajú česať - aj mokré, idú ako po masle. Vďaka týmto maskám vydržia stále lesklé a vyzerajú zdravo. A zas a znova ma prekvapila cena - maska na farbené vlasy - 1.90€ a maska s keratínom 1.88€ - tieto masky určite odporúčam skúsiť. 
Prichádza na rad sušenie vlasov. Keď sa nikam neponáhľam a mám čas určite si najradšej nechávam uschnúť vlasy prirodzeným spôsobom. Avšak keď sa potrebujem rýchlo nachstať využívam tento sprej od Alcina, ktorý chráni moje vlasy pred teplom až do 230C. Veľmi príjemne vonia, je veľmi ľahký, vôbec vlasy nezaťažuje a vôbec nemokrý vlasy. Tiež je výborný pomocník pri kulmovaní a žehlení. Môj veľmi obľúbený prípravok od Alciny, ale majú ich tam ešte mnoho - takže určite mrkni na ich stránku. Alcina.sk
Dosť často sa mi ešte stáva, že moje končeky vlasov sú rozštiepené a suché. Hľadala som šampóny, ktoré by mi mohli s týmto problémom pomôcť avšak, aj keď som našla - nepomohli. Nachádza sa tu ešte niekto s týmto problémom ? Ak áno, ja som našla skvelé sérum (ako určite viete, sérum celkovo nie je žiadna lacná záležitosť) na regeneráciu vlasov. Po používaní som spozorovala zmenu k lepšiemu, končeky nie sú až tak suché a nie sú rozštiepené, myslím že to pôjde len k lepšiemu. Cena 2.47€
A ešte jedna poznámka, nie vždy chodím s krásnymi, umytými vlasmi. Niekedy keď prídem domov neskoro večer, tak sa mi fakt nechce ísť ešte babrať s vlasmi. (to pozná snáď každá z nás) Vtedy prichádza na rad zázrak známi pod názvom suchý šampón. Ja som začala používať suchý šampón len pred nedávnom, keď som ho zbadala na akcii v drogérii. Inak vám poviem, že sa mi to zdá dosť drahé. A vtedy ma napadlo, že by som ho našla na internete a zhodou okolností som ho našla aj od značky Kallos a dokonca celkom veľký 200ml za 4.56€ za mňa veľká spokojnosť. Využívate aj vy tieto suché šampóny ?
Čo hovoríte na video a takýto typ článkov ? Zaujala Vás značka Kallos, ktorá je za mňa dosť lacná ale popritom kvalitná? Skúšali ste už niektorý z týchto produktov?

Teším sa na Vás v komentároch!
Pekný zvyšok dňa, Alex!

článok obsahuje neplatenú spoluprácu, ale to nemení môj názor na samotný produkt

You May Also Like

3 komentárov

  1. Video je super, s touto kosmetikou zkušenosti nemám, ale vlasy máš krásné:) Já si za poslední dobu dost oblíbila Wellu invigo a professionals, která je taky skvělá:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Od Kallosu jsem vyzkoušela jenom jeden šampon a to asi tři roky zpátky, což už je docela dlouhá doba a vzpomínám si, že mě přilákal právě tak příznivou cenou za tak velké balení. Určitě bych ráda vyzkoušela i něco dalšího. Jinak já si aktuálně nemůžu vynachválit Johna Friedu na hnědé vlasy :) A video je super! Moc příjemné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To video je dokonalé! Snáď budú aj ďalšie! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram