OBĽÚBENÉ KOZMETICKÉ PRODUKTY | ZA POSLEDNÉ OBDOBIE

by - októbra 12, 2018

Ahojte, hoci je Október už pomaly v polovici a ja som stále nestíhala spísať obľúbené produkty za mesiac September, rozhodla som sa to urobiť teraz. Keďže ten mesiac bol dosť hektický, ja som bola dosť vyťažená čo sa týka školy a roboty na blog už nezostával čas. 

Avšak tieto články ma naozaj bavia, pretože Vám môžem odporučiť produkty, ktoré fakt zato stoja. A taktiež veľmi rada čítam "obľúbencov" aj u iných blogeriek.

Ako prvé sú to vôňe. Prvá je od značky Tous - Your moments, ktorú som dostala na akcii v Auparku v Bratislave kde sa tento parfém predstavoval ako novinka. Vôňa je charakteristická kvetmi a citrusovými vôňami - dosť pripomína skôr letné, teplé dni, ale ja som ju počas leta nestíhala nejako používať a až teraz som sa k nej dostala. Jej obal je nádherný ružový s mackom v strede - veľkosť je 90ml, čo je naozaj dosť veľa ale dá sa kúpiť aj menšia verzia. 

Druhá vôňa je od ESPRIT - Life by Esprit, ktorá má nečakane tiež vôňu ovocia a kvetín. Je veľmi príjemná, trochu menej výrazná ako spomínaná vyššie. Voňavka mi prišla vo veľkom balíku, kde sa nachádzalo množstvo iných produktov ale nebola tam žiadna firma a tak som nevedela od koho mi balík prišiel. Nakoniec sme sa zhodli s jednou blogerkou, že je to zásielka od Fann Parfumerie za ktorú teda ďakujem.
Značka Astrid - jedna z mojich najviac obľúbených značiek, čo sa týka starostlivosti o moju pleť. Dnes tu mám dva produkty, ktoré oba sú na vrásky a väčšinou keď mi prídu rôzne produkty na vrásky tak ich posúvam mamine, ale niektoré si ponechám aj ja. 

Síce ja ešte nemám žiadne viditeľné vrásky, ale keď máte suchú pokožku ako ja tak napríklad pri mimike môžete vidieť vrásky, hlavne v okolí oči. A na tento problém mi pomáha očný krém z rady collagen pro, ktorý dodáva pokožke pružnosť a pevnosť. Má veľmi príjemnú, jemnú konzistenciu a rýchlo sa vstrebe do pokožky. Ja som veľký milovník očných krémov a tento radím do TOP kategórie. 

Druhá položka je vyživujúci nočný krém z rady BEAUTY ELIXIR, na tomto kréme milujem najviac jeho vôňu. Obsahuje veľa olejov či už argánový, mandľový, ale aj makadámový vďaka ktorým pokožka ostáva hydratovaná celú noc a nevysušuje sa. Už mám druhé balenie tohoto krému a dúfam, že sa dostanem aj k ďalším krémom od Astrid. 
Značku REVUELE som doposiaľ vôbec nepoznala a keď už som sa k nej dostala bola som dosť prekvapená. Mám doma čistiacu penu a krém na tvár, ktoré som ešte nestihla otvoriť, ale čo som otvorila bola táto čierna 3D peelingová maska PEEL OFF. Čierne masky všetci poznáme, aj veľa typoch čiernych masiek poznáme, ale nie všetky účinkujú. Avšak ja tu mám jednu čo naozaj funguje. 

Ja som si naniesla masku len na oblasť, kde mám čierne alebo biele bodky. Nechala som ju pôsobiť asi 10-15 minút, dokiaľ nezaschla. Ale poviem Vám, kde som ju dávala dole až mi slza vyhŕkla :D No pri tom ako som ju dávala dole, zvládla z pleti vytiahnuť aj nečistoty (nie úplne všetky) ako žiadna iná. A tá cena - okolo 4€.
BI-OIL - ktorá z Vás používa tento výrobok? Ja by som mala asi prvá zdvihnutú ruku, pretože u mňa je už druhé balenie za poslednú dobu. A prečo je to vlastnej môj obľúbený výrobok, načo ho používam ? Ako prvé pri dehydrovanej, suchej pokožke je to záchrana a keď som ho používala v lete, veľmi pekne som sa po ňom leskla a pokožka vyzerala zdravšie. Ďalej na zjednotenie pokožky, či už na tele alebo na tvári keď sa mi urobí nejaká škvrna. A ako tretie ho používam na jazvy, pretože ja si niekedy dokážem tak "rozrípkať" vyrážku až no.

Tak toto sú moje typy, ale inak sa dá použiť aj na strie či pri starnúcej pokožke. Veľké plus je vôňa. Za mňa tento výrobok určite áno!
Posledné dva produkty radím do dekoratívne kozmetiky - je to makeup a korektor od Trend it up z Dm drogérie. Za mňa sú produkty dosť dobré, hlavne čo sa týka pomeru cena - kvalita. Napríklad ja som si našla tento makeup and concealer 2in1 v DM za 3€ vo výpredaji. Najskôr som si chcela kúpiť moju klasiku od L´Oreal True Match, ale povedala som si že skúsim aj niečo iné a aj keď bude zlý tie dve 3€ nebudem až tak ľutovať. Teraz ho nosím každý deň už asi 2 týždne a nemôžem byť spokojnejšia. Najviac sa mi páči, že nie je až taký tuhý, ale skôr tekutý a hlavne má GLOW efekt, čo ja v makeupe vyžadujem. 

K nemu som pribalila aj tekutý korektor, ktorý som tiež ešte neskúšala ale stál takisto 2€ tak som ho tam nemohla nechať. Tiež, dobrý produkt síce nie je až tak krycí ako napríklad slávny od Catrice ale kto chce len zjednotiť pleť, ako aj ja tak super. 

Som rada, že občas vyjdem zo svojej komfortnej zóny a vyskúšam aj niečo nové a dokonca ma to príjemne prekvapí. 
Ako už úplne posledný produkt je tu štetec, konkrétne je to štetec od Mary Kay a je určený na podkladovú bázu, ale ja bázu pod makeup nepoužívam tak ho využívam na samotný makeup. Má syntetické štetiny, ktoré sú zrezané aby ste sa s ním mohli dostať aj na horšie dostupné miesta na tvári. 

Na koniec už len typická otázka, či máte niektorý zo spomínaných produktov, alebo Vás nejaký zaujal. Určite mi dajte vedieť dole do komentárov, budem sa tešiť na spätnú väzbu.

You May Also Like

7 komentárov

  1. Oční krém od Astrid velmi ráda používám :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tie dve vôňe mám rada aj ja, obzvlášt tú od Tous, tú som v lete používala veľmi často :) A tú čiernu masku som tiež skúšala, ale zas ja som nemala pocit, žeby až tak pomohla, ale chcem jej dať určite ešte jednu šancu :D
    THE NOELA

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Značku Astrid mám také moc ráda, ale tyto produkty jsem ještě neměla. Momentálně mě docela trápí suché oční okolí a jejich oční krém vypadá moc slibně, tak do něj asi půjdu, děkuju za tip, snad budu také spokojená :))

    Malá Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  4. bi-oil je super vecika a strasne krasne vonia! :D preco som ho vlastne prestala pouzivat?
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tá čierna maska vyzerá dosť dobre! Trend It Up! produkty mi prídu čoraz viac lepšie a lepšie, make-up a korektor vyzerajú skvelo a za tú cenu sa naozaj oplatili :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vůně od Espirit je úžasná, když jsem pracovala v drogérii dost lidí si ji kupovala a já k ní neustále čuchala.

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nejvíc ze všech produktů mě zaujala ta černá slupovací maska :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram