NOVÁ SKÚSENOSŤ | KURZ EXTRAVAGANTNÉHO LÍČENIA S @FAME.SK

by - septembra 20, 2018

Ahojte, je štvrtok poobede a ja Vás vítam pri ďalšom článku. Dnes by som sa chcela venovať téme Beauty a konkrétne kurzu, ktorého som sa mala možnosť zúčastniť. Bol to kurz od FAME.SK - Extravagantný a extrémny make-up s Ivetkou Škrabákovou, ktorá bola TOP 5 v NYX Face awards.

Takže kurz sa konal v Bratislave v Refinery Gallery a začínali sme o desiatej ráno. Študenti si mali pripraviť obrázok, toho čo sa rozhodli na tvári stvoriť. Ja som sa poradila s Ivetkou, a nakoniec sme sa rozhodli pre veľmi výrazné oči s cut crease v strede oka. Aby som nezabudla, modelku mi robila moja sestra Ema Porubská, za čo sa jej ešte raz chcem poďakovať, že tam vydržala toľko sedieť. 
Presunuli sme sa do miestnosti, ktorú môžem nazvať raj pre každú jednu BEAUTY maniačku. Všade tam sa sa pozrela boli maľovátka rôzneho druhu. Všetky odtiene makeupov, 1000 paletiek, štetce cez hrebene na vlasy, sponky až po obrovské zrkadlá. 

Pred samotným líčením sa ešte Emka odfotila nenamaľovaná, teda odfotil ju šikovný fotograf Luboš Meszároš, ktorý nafotil aj všetky tieto momenty. 

Takže sme si vybrali zlato-fialovú kombináciu, ktorú sme našli na pintereste a pustili sme sa do práce. Ako prvé mi Ivetka poradila, že mám začať obočím, kedy mi vysvetlila ako ho čo najlepšie namaľovať. 
Po obočí sme naniesli makeup s korektorom, všetko perfektne zafixovali a potom sme sa presunuli na oči, kde som sa naučila urobiť krásny a hlavne presný cut crease, pretože doteraz som nevedela presnú techniku. Použili sme zlaté pigmenty a okolo oči sme porobili drobné bodky bielou, bledomodrou a tmavofialovou linkou. 

Na oči sme nalepili aj umelé mihalnice (to bola mojej sestry premiéra, ešte niekdy nemala umelé mihalnice, ale povedala, že už nikdy viac :D ona nieje ako ja),  chceli sme aj na spodné ale nakoniec sme tam dali len čierny tieň a vyblendovali.
Podľa tohoto obrázka sme maľovali. 
Pery sme zladili tiež do fialovo zlatej, keď už to mal byť extrémny makeup, ale rozhodli sme sa pre ombré pery. Sama som ešte nikdy tento trend neskúšala, takže som znovu rada, že mi Ivetka vysvetlila ako mám začať a ako dosiahnúť čo najlepší ombré efekt. 
Nakoniec sme sa ešte vrhli na vlásky a napadlo nás spraviť poriadne kučery s kulmou a prekvapujúco sa to Emke naozaj hodilo (už ich tak nosí aj teraz).  Po nekonečne dlhom čase sme išli do ateliéru kde moju prácu odfotil profesionálny fotograf. Žiaľ, tie fotky ešte nemám, ale keď ich budem mať môžete ich určite očakávať na mojom INSTAGRAME.
Od 10:00 hod do 16:00 hod, ale všetko stálo zato. Som rada, že ma FAME.SK  /FAME INSTAGRAM - kde sa každý deň dozvieš nové informácie o kurzoch/ ( určite mrkni na net, je tam veľmi veľa rôznych kurzov, ktoré stoja za to) zavolali a dali mi príležitosť zúčastniť sa takéhoto kurzu. Veľmi veľa som sa naučila, spoznala som veľa ľudí a získala nové skúsenosti. Ďakujem za skvelý deň, skvelú spoločnosť a kurz len odporúčam, ak sa tomu chcete venosť ani neváhajte!

You May Also Like

10 komentárov

  1. To líčenie sa ti skutočne brutálne vydarilo :) Máš nesmierny talent!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wow, tak tohle líčení vypadá fakt dokonale. Hrozně se mi líbí, povedlo se ti. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tenhle kurz bych také jednou chtěla zkusit a líčení se ti moc povedlo, máš talent! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Neskutočne nádherne to vyzerá :O Si úžasne šikovná ! A so sestrou ste obe nádherné :)

    S LÁSKOU, TORILINKA / @Torilinka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Určitě zajímavá zkušenost a hezké líčení, i když na běžné denní nošení to úplně není :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mega líčenie, skvelo sa ti to podarilo. Tie farby sú neskutočné :). Určite to bola super skúsenosť a naučila si sa veľa nového. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Páááni, nemám slov!! Líčení je neskutečně náádherné, dokonalé!!

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Naaadhernee! Sikulka bola si skvela a som rada, ze som mohla pomoct! :) Drzim palce pri dalsich paradnych makeup-ikoch! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram