PO DLHOM ČASE, NAJLEPŠIE PRODUKTY NA VLASY | YVES ROCHER

by - augusta 25, 2018

Ako prvé by som Vám chcela povedať, že aj keď ste už o týchto produktoch určite čítali, počuli u viacerých blogeriek, ale nielen u blogeriek aj ja by som Vám k nim chcela niečo napísať. Tiež ma nebaví čítať a niekedy ma to aj naozaj otravuje, keď je jeden produkt prezentovaný naozaj všade. Napríklad mne príde nejaký balík, ja ho ešte ani nestihnem otestovať a už čítam rôzne články, aký je super, že ho odporúčam... Ako je to môj názor, ale myslím si, že za dva dni naozaj neviem ako ten daní produkt funguje a či mi vyhovuje. 

Túto radu od Yves Rocher dostalo veľmi veľa influenceriek ako som si všimla na internete, ale ja som si na ňu musela urobiť vlastný názor. Značka Yves Rocher je u mňa veľmi obľúbená a vždy sa teším, s čím ďalším prídu na trh. Napríklad aj hydratačná rada, ktorá mi prišla predtým je zaradená v mojej každodennej rutine dodnes. 

Moje vlasy sú v poslednej dobe veľmi zlé a to hlavne preto, lebo ich chcem mať tmavšie. Dávam si na ne tmavohnedý šampón, ktorý mi ich neskutočne vysušuje, no zároveň sa mi veľmi rýchlo mastia. Veľmi veľký problém - na vrchu mastné a končeky suché. Dočítala som sa, že táto rada je na všetky typy vlasov, takže som sa rozhodla dať jej šancu a neoľutovala som. Mala by vaše vlasy zbaviť nečistôt z okolia, ktoré sa usádzajú na pokožke hlavy a nedovolia vlasom dýchať. 
Ako prvé je tu detoxikačný vlasový peeling - tak toto je bomba. Priznám sa, že som teraz prvý krát skúšala niečo také ako peeling na vlasy. Obsahuje pomerne veľké čiastočky/zrniečka, ale vlasovej pokožke to nijako neprekáža. Normálne ma to baví si aplikovať na vlasy a celkovo ma s touto radou baví umývať si vlasy. Pokožka by sa mala po používaní menej mastiť a toto môžem len potvrdiť. Naozaj sa mi mastia nemej ako keď som používala iné produkty na vlasy. Toto je prvý krok detoxikácie vlasov a používam ho 1x do týždňa. 

Potom nasleduje detoxikačný micelárny šampón - ktorý je troška redší, ale zato veľmi dobre pení. Veľmi príjemná vôňa, tento šampón pôsobí podľa mňa ako aj rôzne iné, pretože chráni pred nečistotou a dodáva vlasom lesk. Mojím vlasom sedí ako uliaty. Balenie má 300ml čo je dosť veľký za cenu (teraz v zľave) 4,90€.
Tretí krok, ktorý nasleduje v tomto detoxikačnom procese je ochranný kondicionér - vôňu už hádam ani opisovať nemusím, pretože všetky produkty z tejto rady voňajú veľmi čisto a príjemne. Tento kondicionér sľubuje veľmi ľahké rozčesávanie a lesk. Tu sa to všetko potvrdilo, po umytí ich môžete naozaj ľahúčko rozčesať. 

Juchúú, posledná časť, moja veľmi obľúbená je ochranný ocot - tento produkt som zatiaľ videla len u tejto značky, ale ešte som nemala šancu/čas/možnosť ho vyskúšať. Zabraňuje usadzaniu častíc vo vlasoch a ja som ho používala a aj používam po každom umytí vlasov. Veľmi dobrá vec, ku ktorej sa budem ešte dlho vracať.
Tu som Vám predviedla 4 produkty, ktoré zachraňujú a chránia moje vlasy, aby vyzerali vždy zdravé a žiarivé. Takže odporúčam všetkými desiatimi. Ak budete mať možnosť radu vyskúšať, alebo hľadáte dobrú regeneráciu po tomto horúcom lete, určite neváhajte siahnuť práve po týchto výrobkoch.

You May Also Like

10 komentárov

  1. Já používám ten šampon a taky si ho nemůžu vynachválit! Asi mrknu i po dalších produktech z téhle řady :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť
  2. YR mám hodně ráda :) A rozhodně plánuji objednávku :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vlasový peeling som ešte nikdy neskúšala, ale môže to byť zaujímavé. :) S týmto šamponom skúsenosť nemám, avšak nedávno som si objednala iný, ktorý som už aj minula. Ale nejdem sa tu o ňom rozpisovať, pretože chystám recenziu na nejaké produkty od YR. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak tohle by se mi určitě hodilo. Ráda bych je někdy také zkusila. Na vlasy si potrpím, tak si je možná objednám. :)
    Before-the-shadows.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Yves Rocher mě láká a hlavně ty jejich octy na vlasy :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Yves Rocher má celkovo skvelé šampóny, túto radu som si zakúpila hneď ako vyšla a už je takmer na konci. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Super článok a naozaj krásne fotky ♥ Yves Rocher milujem! Tieto produkty som neskúšala, ale veľmi ma zaujali a to predovšetkým ten ocot. Ja používam od nich malinový a som s ním nadmieru spokojná, takže si rada kúpim a skúsim aj tento :)

    Inak presne to, o čom píšeš vadí aj mne. Myslím tým, že produkty niekedy prichádzajú aj k ľuďom, ktorí si balíček otvoria, odfotia a často za jeden či dva dni píšu „recenziu“. Nemyslím si, že je možné napísať dôveryhodné hodnotenie za tak krátky čas, preto najradšej testujem minimálne mesiac. Ale tak to je asi každého vec... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. U mňa doma taktiež zakotvila táto kolekcia, a zatiaľ som vyskúšala len peeling, no ten je dokonalý :) Krásny článok, a fotografie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Take jsem si oblibila YR. Pokud mam sanci,vzdy si rada tuto kosmetiku koupim.

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram