NOVINKY V MOJOM ŠATNÍKU

mája 30, 2017

Prajem Vám krásne utorkové popoludnie. Ako trávite tento priam tropický deň? Ja som prišla z praxe domov a keďže sa tam budem musieť ešte vrátiť, tak prvá vec ktorú som chcela stihnúť je, že sadnem za notebook a trošku Vám tu vylejem srdiečko. 

Ako som už spomínala aj v staršom článku – presne v tomto – chcela som si na leto trošku oživiť šatník, trošku ho spestriť. Ale zistila som, že to nejde len tak, pretože vždy keď si porovnám nejakú vec napríklad v červenej a v čiernej farbe, vždy víťazí čierna, no pri niektorých veciach sa to snažím obmedzovať.

A keďže som to stále ja, milovník čiernej začala by som čiernymi šatami, ktoré som v obchode proste nemohla nechať. Hlboký výstrih, krásne lemujú výšivky - ruže, ktoré sú toto leto v kurze. Á-čkový strih padne asi každej z nás, lichotí postave a vytvára vzhľad takého malého dievčatka.

Ďalšie veci v podarí, ako prvé tieto skvelé mokasínky. ktoré som našla v F&F v Tescu. Aj keď ja mám nohu 39 a našla som posledné 38, moja noha sa tam proste musela zmestiť. Sú modrej farby a skvele pasujú k čiernym, slušným nohaviciam, ktoré som takisto našla v Tescu. Veľmi dlho som po nich pokukávala a hneď ako som ich našla v zľave som po nich siahla. Nohavice aj mokasíny nosím spolu s kabelkou, ktorej nápis ma úplne vystihuje,
Nákupy na Aliexpresse sú u mňa stávajú pravidelnými. Vždy keď mám aspoň chvíľku času zablúdim tam a vždy sa tam nájde niečo čo sa mi veľmi hodí. Ako naposledy som našla prúžkované, priesvitné tričko s dlhým rukávom - pod to si hodím buď nejaký krátky crop-top alebo tielko a vyzerá to super, alebo bralet aký môžete vidieť na fotke.
V poslednej dobe sa stali mojím favoritom veľké, chlapské tričká. Vlastním už aj čierne a biele, no v obchode som narazila aj na toto krikľavo-červené. Keďže sú to chlapské tričká neraz sa mi stalo, že som ich našla u tatina v skrini. 
Rifľová bundička, ktorú vidíte na fotke síce nieje nová, nosila ju ešte moja sestra asi pred 5 rokmi, no ja obľubujem tieto retro kúsky. Trošku som ju upravila, tým, že som na ňu nažehlila nažehlovačky a dodala je šmrnc.
 Posledná kombinácia sa skladá zo sýto-oranžovej budničky, ktorá sa dá poskladať do guličky, takže si ju môžete zobrať kdekoľvek so sebou a ani neviete, že ju máte. ( Je skvelá hlavne prší, ale nieje zima ) K nej rada kombinujem klasické čierne topánky a zas a znova plátennú tašku, ktorá ma zase nápisom úplne vystihuje.
Čo hovoríte na moje novinky v šatníku, čo ste si naposledy kúpili vy ?

You Might Also Like

25 komentárov

  1. Tie šatočky sú perfektné, asi som sa zaľúbila ... a presne viem o čom hovoriš, ja si tiež vždy radšej danú vec zoberiem v čiernej, vyzerá proste lepšie :) ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tie šaty sú láska na prvý pohľad :o :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty černé šaty jsou nádherné, líbí se mi na nich ty růžičky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Prvé šaty s ružami sú nádherné a ten bralet tiež, taký podbný som si dnes kúpila, iba v krémovej farbe:)

    ORLLING

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Skvelé kúsky!! *___* Tie čierne šaty a botky sú super a tie espadrilky ma totálne dostali, tuším si pre ne zbehnem aj ja! <3

    www.nasklee.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ty šaty jsou krásné, ale jinak se mi líbí snad úplně všechno! Pěkný výběr. BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Novinky sú úžasné. Prvé šaty sú naozaj nádherné a čo sa týka aliexpressu milujem ho. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tie prvé šaty sa mi páčia najviac, sú krásne. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásné šaty, přidávám se k ostatním :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Pěkné kousky, hlavně ty první šaty mě uchvátily :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. První šaty jsou naprosto krásné, brandeu nebo jak se to píše:-D se mi teda taky moc moc líbí F&F mám ráda a vždy si tam něco vyberu. Černé mokasíny nejsou tolik můj styl.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tie čierne šaty vyzerajú nádherne :) Krásne kúsky :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Nádherné kúsky :) Tá riflová vesta je rozkošná!

    www.frenchstyle.eu

    OdpovedaťOdstrániť
  14. super príspveok aj ja budem musieť taký urobiť, si ma inšpirovala :)

    Desire fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť
  15. no tak tie šatičky a sandáliky sú svetové! :) úplne si ťa v nich viem predstaviť :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ty šaty jsou krásný, škoda že takové věci moc neumím nosit :( Taky se mi moc líbí celá kombinace bundy, bot a tašky, supr :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ty šaty ♥♥♥♥ Tu první tašku nutně potřebuju, protože to jsem celá já :) Jako fakt tady není věc, která by se mi nelíbila :D :)

    Pauline’s Tiny World♥

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ty šaty a botky k nim jsou super, takové by se líbili o mě :) Jinak ta vestička s nášivkami je nádherná. Opravdu ti ty kousky závidím :)

    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Ojoj, šaty, podprda a vesta jsou TOP!!! Boží kousky!

    Měj se krásně,
    papa ByGabra
    www.bygabra.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Najviac ma zaujala práve bunda! Jednu takú mám, ale čiernu a táto má super farbu.
    Odkiaľ je prosíím? :)

    OdpovedaťOdstrániť

Popular Posts

Google+ Badge

Translate

Subscribe